vrijdag 29 juli 2011

Boek: Man-vrouw communicatie

Momenteel ben ik volop in de weer om mijn boek te schrijven.

Inhoudelijk zal het gaan over:

- Hoe communicatie je welzijn kan verhogen.

- Wat communicatie met je doet.

- Wat non-communicatie met je doet.

- Wat je moet weten om effectiever te communiceren.

Ik put hierbij uit mijn kennis en ervaring die ik in mijn jarenlange praktijk als counsellor en mental-coach heb opgedaan, waarbij ik met name veel gewerkt heb met mensen die diep in de problemen hebben gezeten, vaak op het moment dat ze de oplossing lang niet zagen zitten.

Kijk gerust even naar het schrijven van een van mijn cliënten.

Ik zal het onderwerp toespitsen op hoe communicatie ineffectief kan worden vanuit de diverse overtuigingen die wij over onszelf als man of vrouw hebben en belangrijker nog, hoe we door ons bewust te worden van onze eigen overtuigingen, onze communicatie en ons levensgeluk aanmerkelijk kunnen verbeteren.

Voor het onderzoek dat ik hierbij aan het doen ben ben ik geïnteresseerd in jouw ervaring als man of vrouw.

Heb je belangstelling hier meer over te horen of wil je actief meewerken aan dit onderzoek, schrijf je dan svp in op: inschrijven

Hartelijke groet,

Yvonne Mooijman

Geen opmerkingen:

Een reactie posten